Vårlökar och Snöslunga

Idag satte jag igång med att sätta vårlökarna min man köpte mig för en tid sedan och han själv satte igång med att montera ihop snöslungan för den kommande vintern.

Varlokar

Här är nu alla mina perenner sådda och väntar på att gro. Dryga 1000 st

perensadder

Hoppas denna vinter kommer att bli bättre nu med denna istället för fyrhjulingen med plog.

Snowthrower

SnowTrhower

One response to this post.

  1. Vi har faktiskt ingen snöslunga eftersom vi tidigare har tyckt att vi inte behöver det (det är gubben som skottar), men efter dom två senaste vintrarna så börjar man ju undra. Dessutom är ju min lilla gubbe inte så ung längre – även om han tror det!

    Svara

Kommentera

