Gardener’s World tillbaka!

Då var det dags för Gardener’s World att starta sin nya serie igen och till min stora lycka så var Monty Don tillbaka och Toby har lämnat “ledar” rollen för programmet. Toby var ej bra för programmet och många tittare lämnade programmet helt, så jag antar att BBC vart tvugna att göra något åt saken. Lyckan är stor och första programmet I nya serien var behaglig att titta på igen. Thank you BBC!!

 

DianaPansyZoom

2 responses to this post.

  1. Vad ledsen jag blev när jag upptäckte att jag inte kunde se Gardener´s World i datorn.😦
    Däremot tittar jag på TV9 play efter onsdagskvällarna på den fantastiska engelska trädgårdsserien dom visar. Har ju inte TV9, men det funkar perfekt i datorn.
    Fast den serien är ju om ”trädgårdsgalningar” eller om ”galna trädgårdar”, men det är kul att se några som har vildare idéer och betydligt större projekt på gång än en själv!

    Svara

  2. BBC låter ingen utanför sina gränser se vad de visar och det är himla trist tycker jag. Är det ”Landscape Man” du menar?

    Svara

Kommentera

