Alan Titchmarsh åter på TV

b00vys0n_303_170

Alan Titchmarsh tillbaka I rutan (BBC2) med en ny serie Alan Titchmarsh’s Garden Secretsoch programmet börjar nu på Tisdag på Engelsk TV BBC 2.

Gissa om jag kommer att se detta ?

Vill ni läsa vad det handlar om?

http://www.bbc.co.uk/programmes/b00vys0n

2 responses to this post.

  1. Åh vad avundsjuk jag blir, vi kan inte se den kanalen! Men förr, då tittade jag altid på dom engelska trädgårdsprogrammen. Alltså tittar jag inte på dom svenska (efter det att Gunnel la av) för det är för dålig kvalité på dom. En massa konstigt folk som designar trädgårdar utan att ha en grundläggande kunskap om växter. Eller också en jäkla massa om grönsaker och hur man lagar mat av dom, inte heller något för mig Hmm! Inget kul alls!!

    Svara

  2. Posted by Diana Lovatt on november 7, 2010 at 11:21 f m

    Jag kommer ju att dumpa detta på hårddisk och sedan bränner min man över det på DVD😉

    Svara

Kommentera

