Mors Dag idag!

Då var det Mors Dag idag och ingen mor att fira. Men jag har tänt ljus för henne så hon firas på det viset. Jag var så nedstämd hela dagen igår och det känns lite jobbigt idag med, med tanke på vilken dag det är, så när min man åkte till butiken så kom han även hem med blommor till mig för att muntra upp mig. Och vem kan motstå Liljor och tulpaner ?

VitaLiljor

 

GulaTulpaner

 

Tack älskling för att du finns!

2 responses to this post.

  1. Posted by Karina on juni 3, 2010 at 6:32 e m

    Hejsan!
    Det var ett tag sen jag läste bloggar och jösses vad det hänt mycket hos dig. Hoppas häcken tar sig och hos mig lyste också ett ljus för en bortgången mor. Ha det gott, Karina.

    Svara

  2. Posted by Susie Bloom on juni 4, 2010 at 3:08 e m

    Det är klart att du var lite deppig på Mors Dag, jag saknar och sörjer min mamma fast hon gick bort 1989. Men gubben din var gullig, både liljor OCH tulpaner!

    Svara

Kommentera

