Väntar på snön

Jag trodde aldrig att jag skulle säga dessa ord och ännu mindre ens tänka dom, men jag väntar på snön nu. Här ute på landet är det en helt annan sak med vintern och snön och jag längtar nu till den.

Hur är det med er andra? längtar ni efter snön?

2 responses to this post.

  1. Posted by Anonym on december 7, 2009 at 11:58 f m

    Väntar på kyla först
    sedan snö. Man blir så deppig i detta regnande för allt är så blött och kletigt när man ska vara ute med hunden.
    Vi hade några frostdagar förr veckan och tänk vad fint det var ute. Men nu har det regnat i flera dagar och gräsmattan är hur sur som helst.
    Hoppas det blir någon ordning på detta önskar Inga från Närke

    Svara

  2. Posted by Stjarnarve on december 7, 2009 at 5:38 e m

    Neej, du….
    …jag är faktiskt jätteglad över att det fortfarande är runt +5 och inte ett dugg halt. Halka, både för människor och för bilar är inte kul. Dessutom behöver man inte skotta eller frysa ars…. av sig när man går ut!

    Svara

Kommentera

