Whippet Stories

Jag har fått förfrågningar om att skriva mera om våra valpar och vad som händer med dom. Då jag vill hålla denna blogg till trädgård och inte så mycket annat så har jag en annan blogg för hundarna som heter Whippet Stories som man kan läsa om dom om man vill.

One response to this post.

  1. Posted by Stjarnarve on oktober 15, 2009 at 6:47 f m

    Nu har jag…
    …läst på om valparna och dessutom dina tidigare inlägg. Jag skrattade för mig själv, det är så kul med valpar och dom är så personliga. Det är bara "icke´hundmänniskor" som tror att bara för att det är samma ras, så är dom likdana – dom borde läsa din blogg!
    Hösjobben (städningen) i trädgården tillhör väl inte mina favoriter, men det är skönt efteråt när man kan njuta av vilken skillnad det har blivit, eller hur!? /Susie

    Svara

Kommentera

