Sått perenner igen.

Då har man sått lite mera perenner igen då.

Cycklamen neapolitanum
Gentiana acaulis
Potentilla 'Melton Fire'
Aquilegia 'Chocolate Soldier'

Hoppas det blir något av dom till våren.

Snart dags att börja kratta löv och göra klart för vintern.
Allt jag kan önska nu är att detta år försvinner så att ett bättre år kan komma.

Natti natti

3 responses to this post.

  1. Posted by Stjarnarve on september 26, 2009 at 4:29 e m

    Jag förstår att…
    …du önskar dig ett nytt år, det här har ju ine varit roligt för dig!
    Precis tvärtom har det varit för mig, alltså ett riktigt bra år som omväxling – och det gäller ju då att riktigt "suga i sig". Man vet ju aldrig vad som väntar en!! /SusieÄndrad av Stjarnarve den 2009-09-26 klockan 10:30 PM

    Svara

  2. Posted by Troll on september 26, 2009 at 5:09 e m

    Jag har
    inte sått mina inköpta perennfröer. Det får vänta tills i vår har jag bestämt. 🙂 Jag vill också gärna ha ett nytt år nu, så jag förstår litet hur du känner….
    Ha det bra /Gunilla

    Svara

  3. Posted by karina on september 27, 2009 at 2:31 e m

    Skönt för hundarna
    med ett krypin och jag ligger efter ordentligt, för inte en endaste lökpåse är inhandlat än "ler". Ha det gott, Karina.

    Svara

Kommentera

