Besök hos Kenneln Allettes idag

Idag var vi hos uppfödaren för att titta på valparna och här kommer lite bilder för er som är intresserade.

7 responses to this post.

  1. Posted by mimi on augusti 14, 2009 at 1:22 f m

    OHHH
    så fina de är! Underbart med valpar. De börjar ju bli ganska stora, snart får ni väl hem dem? /Mimi

    SVAR: Vi får hem dom den 23:eÄndrad av diana61 den 2009-08-14 klockan 9:17 AM

    Svara

  2. Posted by IreneL on augusti 14, 2009 at 3:58 f m

    Åhhhhhh
    Så underbara dom är!!! Bilden där du sitter med alla valparna är ju bara för härlig!! / Irene

    Svara

  3. Posted by Anonym on augusti 14, 2009 at 10:25 f m

    Instämmer med Irene
    den bilden är bland det härligaste jag har sett på länge. Djur är något speciellt i alla fall.
    Lycka till med de 2 nya som kommer till familjen.
    Önskar Inga från Närke

    SVAR-> Jag hade 6 valpar hängande i håret (en syns ej bakom mig på höger sida) en som snörade upp skorna, en som naffrade mig i fingrarna och en annan som slickade mig på armen. Det var helt Underbart att sitta där med alla valpar över mig.Ändrad av diana61 den 2009-08-15 klockan 2:10 PM

    Svara

  4. Posted by Anita on augusti 14, 2009 at 10:51 f m

    Inte ett dugg avundsjuk
    Ååååååh vad söta de är.
    Bara stunden på golvet var väl värt resan?
    Neej jag är inte avundsjuk, suck.
    Vill ha! 😉

    SVAR-> JAPP! bara det var värt resan och jag lever fortfarande på den stunden.Ändrad av diana61 den 2009-08-15 klockan 2:12 PM

    Svara

  5. Posted by karina on augusti 15, 2009 at 12:54 f m

    Skulle ha passat så bra
    med lite djur här, men allergin sätter stopp för det. Njuter av andras djur utomhus istället och kanske det blir höns framöver hos oss när vi blir daglediga. Ha det gott, Karina.

    Svara

  6. Posted by Stjarnarve on augusti 16, 2009 at 4:50 f m

    Åh, vad söta…
    …dom är! Hur gjorde ni för att kunna välja bland dom? Var det uppfödaren som delade ut dom? Eller var det som vanligt när man köper valp, dom väljer sin husse och matte!? /Susie

    SVAR: Vi ville ha en som ej var lik den vi sedan har (ej tigrerad) och när vi såg att ena kullens "Mamma" var helvit utom huvudet så bestämde vi oss för en vit. Men när vi sedan var på första besöket och såg andra kullen i verkligheten så fanns det en nästan helsvart där och jag har alltid velat ha en svart eller silvergrå. Men efter lita snack så blev det att vi tog den med då vi båda föll för honom. Så en av varje kull. Det bästa är att de vi valde är redan bästa kompisar så det känns bra att ej behöva separera dom.Ändrad av diana61 den 2009-08-16 klockan 3:02 PM

    Svara

  7. Posted by Anita on augusti 18, 2009 at 4:37 e m

    Mys
    Vilken härlig början på dagen, inte helt fel att få mysa med Milo på morgonen. Du vet att jag tycker han är jättevacker!
    Passa på nu, det blir nog inte så många tillfällen när Mojo och Gizmo flyttat in, men guuud va mysigt med valpar i huset.
    Jag kan tyvärr inte kommentera på din hundblogg, så jag lämnar en kommentar här, så du vet att jag och säkerligen fler med mig uppskattar att läsa båda bloggarna.

    SVAR:-> Anita, jag har fixat så att du kan lämna kommentarer där nu.Ändrad av diana61 den 2009-08-19 klockan 4:06 PM

    Svara

Kommentera

