Valp bilder av Mojo 5 Veckor.

Nu har det kommit nya bilder på våran Mojo från andra kullen.
Allettes Kentucky Jack ”Mojo”

3 responses to this post.

  1. Posted by Slandan on augusti 2, 2009 at 11:02 f m

    Valp
    Det var en mycket vacker och söt valp du har!

    Svara

  2. Posted by Anonym on augusti 2, 2009 at 4:54 e m

    Fin sida..
    Vilken sötis! *ler* Tror minsann jag varit här förr..Nu har jag kikat igenom din fina sida och beundrat dina härliga liljor. Kanske nåt att skaffa sig? Jag bor i Sandviken och blomsterbloggar här… http://www.ninnistradgard.blogspot.com
    Ninni

    Svara

  3. Posted by Anonym on augusti 10, 2009 at 3:17 e m

    Milo
    Hej! Jag vill bara tala om att du har två jättefina bloggar, som jag kommer följa. Det var jättekul att träffa dig och Milo igen igår. Han är verkligen en stilig hund. Lycka till med valparna, det är ju inte så långt kvar nu!
    Sotarns fru (Anita)

    Svara

Kommentera

