Lilium och Hemerocallis

Jag bara måste få visa två skönheter fråm nim trädgård. Den ena är Lilium Tango ‘Olina‘, en av mina favorit liljor.

Och en ny Hemerocallis som blommar för första gången hos mig, Hemerocallis ‘Black Stockings’. Bilden ger ej rätt färg ser jag, den är lite mörkare.

3 responses to this post.

  1. Posted by IreneL on juli 30, 2009 at 4:58 e m

    Wow!!!
    Vilka underbara blommor! Vilka dramatiska färger! Den där liljan måste jag försöka få tag på!

    Svara

  2. Posted by queensize on juli 31, 2009 at 8:58 f m

    Den Liljan var verkligen
    annorlunda och tjusig. Dag liljan går inte av för hackor heller. //

    Svara

  3. Posted by andré on augusti 9, 2009 at 2:27 f m

    wow…
    ….det var en riktigt fin lilja! 🙂

    blogg.dalang.se

    Svara

Kommentera

