Steninge Vandrarhem

Denna underbara plats på jorden spenderade jag som barn två sommrar, för det var sommarkollo på den tiden, men nu är det ett vandrarhem. Är just nu lite osäker på årtalen om det var 69-70 eller 70-71 som jag var där, men jag håller på och kollar upp den saken. Uppdatering: Det visade sig vara 1969 och 1970 som jag var där.

Jag undrar om det finns andra här på bloggen som har varit på kollo här och har fotografier från den tiden? vore himla kul att få se. Roligast vore om ni även var här under dessa år som jag var här. Vem vet? vi kanske var tillsammans här 🙂
Tillbyggnaden fanns ej på den tiden men nu bor ägarinnan i utbyggnaden på huset.

2 responses to this post.

  1. Posted by ormbunke on juni 22, 2009 at 9:35 f m

    Visst
    är det fint i Steninge. Har varit där mycket dock inte på kollot då min mamma kommer därifrån. Numera har de visaftnar i trädgården som vi har besökt Vi var vid stranden för en månad sen men den var alldeles full med tång..Anita

    Svara

  2. Posted by syren on juni 22, 2009 at 12:20 e m

    =)
    Hallå. Är du här på Västkusten nu? I så fall är d ju trevligt att vi kan bjuda på detta finfina vädret!
    /Carina

    Svara

Kommentera

