Kursmaterialet kom idag!

Idag kom materialet för kursen som jag beställde och jag betalade in pengarna direkt. Nu väntar jag på att få tillgång till hemsidan så jag kan börja logga in och starta min studie. KUL! Detta har jag velat göra länge! Hoppas jag klarar det bara. 

One response to this post.

  1. Posted by haspet on juni 18, 2009 at 8:24 f m

    Spännande
    Förstår att du sett fram emot detta, hoppas kursen är bra. Var ett tag sen jag var in hos dig och har läst i kapp lite och sett att ni haft en tuff period. Hoppas att allt löser sig till det bästa för er men jag förstår att det är jobbigt just nu. Önskar er en riktigt skön midsommar i alla fall. Och lycka till med kursen. // Kram Peter

    SVAR: Tack snälla du Peter, Ha en härlig Midsommar!Ändrad av diana61 den 2009-06-18 klockan 3:06 PM

    Svara

Kommentera

