Sorgerna här bara fortsätter!!

Nu har min man kommit hem med beskedet att även han nu blivit varslad! Fy F*n säger jag bara för detta år. Crying 2
Han har tre månader kvar på jobbet och sedan är det över.Crying 1
Snälla! Finns det någon dår ute som kan be över oss och se till att det vänder nu.

5 responses to this post.

  1. Posted by wildemoe on juni 15, 2009 at 11:13 f m

    Jag vet!
    Jag har varit arbetslös en tid, förra gången det var dåliga tider. Det är skitjobbigt, man vet inte hur man ska klara sig. Det blev ett väldigt pusslande och försakande, men det går. Men till slut fick jag nytt jobb. Det är klart det vänder, men det gäller att hålla ut under tiden.

    Svara

  2. Posted by Stjarnarve on juni 15, 2009 at 12:42 e m

    Kan bara hålla…
    …tummarna och hoppas att den här krisen vänder och allt ordnar sig!
    Lycka till med kursen, det är ju otroligt bra – och intressant – att kunna det här med latinska namn.
    /Susie

    Svara

  3. Posted by lars on juni 15, 2009 at 12:54 e m

    Inget vidare…
    …att bli arbetslös.Ha förtröstan det kommer bättre tider. Försök att njuta i trädgården.
    Ha det !
    Lars

    Svara

  4. Posted by karina on juni 15, 2009 at 3:49 e m

    Jobbigt när allt kommer
    på en gång och ni som flyttade till ett jobb. Hoppas det löser sig på jobbfronten och lycka till med kursen. Jag som har fullt upp med att komma ihåg svenska namnet kan nog bara glömma latinska "ler". Ha det gott, Karina.

    Svara

  5. Posted by IreneL on juni 15, 2009 at 3:56 e m

    Men vad mycket tråkigt
    det händer dig/er. Nu måste det väl vända och bli bättre. Jag håller tummarna för det!/ Irene

    Svara

Kommentera

