Beställt kursen Latinska Växtnamn från Trädgårdsakademin.

Jag har just beställt kursen Latinska Växtnamn från Trädgårdsakademin. Jag har nu länge velat göra denna kurs då jag vill lära mig mer om de latinska växternas namn och betydelse. Ända sedan 2006 har jag funderat på detta och nu kunde jag ej motstå längre. Lika bra att göra det nu innan det blir för dyrt så jag ej har råd. Så nu ser jag verkligen fram emot att få hem kursmaterialet så jag kan sätta igång.Har ju redan lärt mig en hel del på mina praktiker men jag vill lära mig mera.

One response to this post.

  1. Posted by Anonym on juni 15, 2009 at 6:57 f m

    Idag åkte
    växterna iväg…=) jag skulle också behöva gå kurs../ kram åsa

    Diana : Tusen tack Åsa! Lite glägje i hellvetet, för min man har just kommit hem och blivit varslad han med……Ändrad av diana61 den 2009-06-15 klockan 2:14 PM

    Svara

Kommentera

