Barnkammaren fixad

Igår snickrade vi ihop en barnkammare till alla mina växter som ej ännu har en plats i trädgården. Vill ej riskera att de dör i sina krukor innan de fått sin slutliga plats, så det var lika bra att sätta igång med att fixa en barnkammare. Idag började jag plantera ned växter och har fått ned ca: 80 st, men jag har fler som skall in.

Så nu värker kroppen!

2 responses to this post.

  1. Posted by IreneL on juni 8, 2009 at 3:27 f m

    Vilken fin
    barnkammare du har gjort till växterna! Där kommer dina växter få det toppenbra! Mina sådda perenner ska snart få komma till pallkragarna där dom får växa till sig ett år. / Irene

    Svara

  2. Posted by Stjarnarve on juni 8, 2009 at 5:16 f m

    Tänk vad alla…
    …är så duktiga med sina småplantor! Mina 70 luktärtsplantor dog!! Alla utom två!!!
    Så det blir inga mer försök med att dra upp frön för mig, nu får jag förlita mig på vänner och handelsträdgårdar i framtiden. /Susie

    Svara

Kommentera

