Månadsbilden – Maj 2009

Förlåt att det tagit tid med att visa Majs månadsbild, men som ni vet så dog min kamera den 15:e Maj och jag begravde min mamma den 29:e Maj så jag har haft annat att tänka på. Så denna bild är tagen med min mobil och det funkade ganska bra det med.

Tidigare månadsbilder.

2 responses to this post.

  1. Posted by asaostlin on juni 4, 2009 at 8:44 f m

    Ja
    ibland får man andra värden i liven än bloggen… sorg är svårt….
    Queen of nigt köopte jag i fjol..så de kanske inte kommer åter.. men hoppas det. Småplantor kan du få av mig- både fänrik o löjtnant- kan skicka med post om du vill…… / kram åsa

    Svara

  2. Posted by andré on juni 12, 2009 at 6:51 f m

    Så..
    …fint det ser ut hemma hos er nu! (Hoppas allt annat fixar sig snart!).

    blogg.dalang.se

    Svara

Kommentera

