Tyst nu igen när Englandsbesöket har åkt hem

Oj vad tyst det har blivit igen nu när Englands besökarna åkt hem. Här fortsätter olyckorna hagla över oss, en efter en och den enda glädjen idag var att jag hittade denna i min rabatt som svärmor tröck ned åt mig som en liten present. Så söt!

En annan glädje var att se att äppelträden börjar blomma!

Har tagit sticklingar i växthuset av praktveronikan ‘knallblau’ som är en stor favorit hos mig och jag vill ha flera av den.

Nu skall jag äta lite innan jag går ut i solen igen.

One response to this post.

  1. Posted by Anonym on maj 20, 2009 at 3:34 e m

    <i>Orubricerad kommentar</i>
    Jo men det ligger nog lite i det som står på skylten från svärmor. Man ska ta vara på varje dag, för man vet ju inte om nästa dag blir sämre så det är bättre att leva i nuet än att ta ut dåligheter i förväg eller tänka på sånt som redan hänt för det har ju redan hänt så att säga.

    Ha en trevlig kväll

    Diana-> Så sant , så sant!Ändrad av diana61 den 2009-05-20 klockan 11:02 PM

    Svara

Kommentera

