Min kamera är död R.I.P

Idag gav även min kära kamera upp och lade optiken i vädret med en smäll och illaluktande gaser spred sig om den . Hur skall jag nu kunna överleva året utan min kamera i trädgården??? Jag har alltid min kamera med mig vart jag än går!! Heeeeeeelp!! Nu får jag hålla mig till min mobils kamera tills min man eller tomten tycker jag har förtjänat mig en ny.

En fantastisk kamera som fått jobba hårt genom åren.

2 responses to this post.

  1. Posted by Vella on maj 18, 2009 at 12:01 e m

    NEEEEJ!
    Men så synd!! Attans att den gick och dog nu, nu då det finns så mkt fint att fota. Men du är nog värd en ny kamera skulle jag tro… 😉
    Kram /Vella

    Svara

  2. Posted by maccoll on maj 19, 2009 at 2:11 f m

    Inte roligt
    att vara utan kameran, hoppas att du har en bra mobilkamera iallafall så att du klarar att fota till du införskaffar dig en ny.

    Svara

Kommentera

