Svärmor har köpt Rhododendrons till mig!

Var på lite utflykt idag och särmor ville gå in och titta lite bland plantorna i Coop Forum och det ville jag med, men det slutade med att Svärmor köpte mig två Rhododendrons. Hon är ostoppbar!

Läcker färg på denna!

Så har vi en blå med.

Dessa skall jag plantera i morgon om vädret tillåter.

2 responses to this post.

  1. Posted by lamas on maj 15, 2009 at 7:15 f m

    Åh, va fina!!!
    Och vilken snäll svärmor:)//Helén

    Svara

  2. Posted by karina on maj 16, 2009 at 12:25 f m

    Rhododendron ska det bli här
    för nu har jag läst att det ska finnas en sort som gillar min kalkrika jord, så vackra. Jag har betsat furumöblerna med vit oljebets och det blev olika nyanser på allt, som passar riktigt bra in i rummet. Hörnhyllan snickrade mannen ihop efter en bild jag sett i en tidning men min vart bra mycket större. Ha det gott, Karina.

    Svara

Kommentera

