Photofunia.com – bilder av min kära mor.

Tittade in på Haspets blogg och hittade detta roliga ställe: http://photofunia.com . Riktigt kul faktiskt.

Lekte lite med bilder där och det blev med min kära nyligen avlidna mamma, min  man och jag.

Hoppas ni ej tycker detta är osmakligt att använda min mammas bilder just efter att hon avlidit, men jag mår bättre av att se henne omkring mig än att försöka glömma hennes ansikte. Detta är mitt sätt att jobba med det, se henne glad istället för ledsen och i smärtor.

5 responses to this post.

  1. Posted by Mariaberg on maj 6, 2009 at 8:58 f m

    För mig är det själv klart att
    man skall ha en glad och positiv bild på den som gått bort – hjälper oss komma ihåg det glada och fina.

    Jo, jag hittade också sidan hos haspet! Kul.
    /Maria Berg, MB

    Svara

  2. Posted by mammi on maj 6, 2009 at 9:26 f m

    prata
    mycket om din mamma. Det är inte osmakligt att göra der, tvärtom. Ju mer man pratar om det desto fler positiva saker kommer, och sorgen blir lättare att bära.
    Ingen blir hjälpt av att bära allt inom sig.
    Tänker på er
    Kram
    Marie-Anne

    Svara

  3. Posted by haspet on maj 6, 2009 at 9:59 f m

    Härliga bilder
    Ett jättefint sätt att minnas din mamma tycker jag. Visst är det kul att trixa lite med bilder. Hoppas du får en fin kväll. // Peter

    Svara

  4. Posted by Ninne on maj 6, 2009 at 10:54 f m

    Klart Du ska ha Mamma
    på bild, såväl som i ditt hjärta. Det kan väl kännas skönt att göra henne mer synlig för Dig.
    De man älskat så, glömmer man aldrig!
    Stor KRam Ingrid

    Svara

  5. Posted by Catfan on maj 7, 2009 at 6:57 f m

    Härligt att skåda
    bilder på dej och din mamma…..
    Må så gått…Maria

    Svara

Kommentera

