Lilla växthuset borta.

Nu har vi även fått bort det lilla växthuset som redan fanns på  tomten men som jag ej vill behålla, utan en kompis till mig skall få det då hon ställt upp så mycket för oss och tagit hand om hunden när vi har varit och dödsvakat över min mamma. Hon kommer att använda det i sin plantskola (Plantmakeriet) som en liten ”mini” trädgård någonstans och jag gillar idén skarpt.

Här stod det, framför mitt nya större växthus. Här är bara grunden kvar att riva och sedan gräva ur, för det finns plantor !!! under gräset.

Här står det nu tillk kompisen hämtar det.

Borta! bara mitt nya fina växthus kvar

Kommentera

