Tusen Tack Rara Lotza!!

Vilken underbar överraskning jag fick i brevlådan idag! Ett litet paket hade kommit till mig! Det var från Lotza här på Bloggen!

Nervöst öppnade jag för jag hoppades att de ej var rosa eller orange…… De var Blåa!! Min favorit färg!! OJ vad glad jag blev och himmel vad fina dom är! Vad du är duktig!

Självklart så vart jag tvungen att genast prova dom. Perfekt! Jag som så länge velat ha ett par riktiga handleds värmare då jag har problem med mina.

Tusen tack Lotza får att du givit mig lite glädje idag i min stora sorg som jag just nu har.

Sänder BAMSE KRAMAR till dig!

5 responses to this post.

  1. Posted by isis on april 3, 2009 at 8:34 f m

    Va´fina
    de var. Skönt att ha på sig kan jag tänka mig. /isis/

    Svara

  2. Posted by malin72 on april 3, 2009 at 11:25 f m

    WoW
    vad fina!!!! *avis* hihi ser jätte härliga ut…vad skojj med paket::))

    Svara

  3. Posted by annikanilsson on april 3, 2009 at 1:09 e m

    Vilken kul överraskning
    och fint papper på paketet.

    Svara

  4. Posted by lotza on april 3, 2009 at 2:52 e m

    Så roligt 🙂
    att du gillade dem – det gör mig glad 🙂 Ha det nu så gott i helgen, kram 🙂

    Svara

  5. Posted by Mariaberg on april 3, 2009 at 6:42 e m

    Visst är det härligt
    jag vann också ett par -så himla kul man blir så glad.
    /MB

    Svara

Kommentera

