Trevligt telefonsamtal!

Solen skiner och fåglarna kvittrar och här sitter jag och väntar på att UPS skall komma och leverera mina 6 böcker som jag beställt, så när min mobil ringde och jag rusade upp till övervåningen för att svara (missade samtalet naturligtvis) så vart jag förvånad när jag ringde upp nummret när en kvinna svarade och sade att hon tycker så mycket om min blog här. Gissa om jag vart glad!  Vi hade en trevlig liten pratstund om trädgård, böcker och filmer angående trädgård och jag önskar henne lycka till med att få tag på det hon är ute efter, så om du läser nu så kan du prova www.amazon.co.uk eller www.play.com (fraktfritt) och dessa är Engelska siter och allt säljs på Engelska och är vad jag föredrar att inhandla av olika skäl. Men här får du tag på mina trädgårds DVDn.


Kommentera

