Dåliga nyheter

Ni som läste mitt inlägg igår vet vad som händer här med min mamma. Känslorna jag hade igår blev bekräftade igår kväll när min bror ringde mig och talade om att mamma nu även  har cancer i magen och levern.  De skall ta cell prover från levern nästa vecka så får vi se vad svaret blir. Livet är mycket tungt nu. Vi skall snart åka in och jag har tavlan med mig till mamma för att muntra upp henne lite.

Kram på er alla och var rädd om era kroppar.

10 responses to this post.

  1. Posted by lotza on mars 21, 2009 at 5:36 f m

    Åh……
    så tråkigt Diana…… känner med dig. Ja – livet är en skör tråd och oväntade händelser är så tunga att bära. Skickar dig en styrkekram! Jag förlorade min mamma i december och i onsdag gick en mycket kär vän bort i cancer så även här är sorgen stor och tung. Vi får hjälpa och stödja varandra. Kram vännen 🙂

    Svara

  2. Posted by texaskrage on mars 21, 2009 at 5:37 f m

    Jättekram
    till dig, finns som inga ord att säga. Kram Lena

    Svara

  3. Posted by Mammanette on mars 21, 2009 at 5:48 f m

    Jobbigt
    när ens nära är sjuka. Tänker på dig. /Anette

    Svara

  4. Posted by Hederahelix on mars 21, 2009 at 5:54 f m

    Åh,
    vad jobbigt när ens nära o kära mår så dåligt. Finns nog inga tröstande ord…
    Fin tavla du gjort åt henne!
    Styrkekram!

    Svara

  5. Posted by Tesa on mars 21, 2009 at 6:12 f m

    Men..kära söta..
    fy vad jobbigt..vet inte riktigt vad jag säga annat än..
    Jag hoppas av hela mitt hjärta att din känsla var fel…
    Kram..
    /Tesa

    Svara

  6. Posted by ylvahi on mars 21, 2009 at 7:54 f m

    Vill
    bara skicka en stooor tröstekram till dej .
    Kram/ Ylva

    Svara

  7. Posted by lamas on mars 21, 2009 at 10:52 f m

    Fy vad jobbigt!!!
    Stackarn…..ni kan ju inte må bra nån av er….det är jobbigt när nära kära är sjuka…..hoppas det går bra!//helén

    Svara

  8. Posted by Amanda on mars 21, 2009 at 12:37 e m

    Stora kramar
    Även om vi inte skrivit till varandra innan så vill jag ändå sända stora kramar till dig i denna svåra tid!Ändrad av Amanda den 2009-03-21 klockan 5:38 PM

    Svara

  9. Posted by mammi on mars 21, 2009 at 2:33 e m

    vet inte riktigt vad jag skall säga
    Men jag vet hur det känns. När vi varit gifta i 3 år, hade en dotter på 3 år och en son på 2 mån. fick min man skelettcancer. Tufft för 23-åringar. På den tiden fanns ju inte de recurser som finns i dag. Det blev amputation av ett ben, men har fungerat ganska bra. Vi firar faktiskt Guldbröllop på lördag. Hoppas på det bästa för din Mamma.
    Ha det så bra det går
    Kram
    Mammi

    Svara

  10. Posted by citronella on mars 22, 2009 at 10:51 e m

    Usch…
    vad hemskt jobbigt ni har det. Tavlan var jättefin.
    den blir hon säkert jätteglad för. Kram Marie.

    Svara

Kommentera

