Krokusar blommar i Sandviken!

I söndags skulle vi åka till Grillby (Enköping) för att fira en gemensam (min mans och min) kompis 40-års dag och jag skulle även hälsa på min kompis (som jag fick via msn's grupper). Så när vi kom in till Sandviken och skulle runda rondellen så tjöt jag till, till min man och sade ”Look! Crocus!!” Krokusar blommar i Sandviken! Men det är lite fusk, för jag såg att det tydligen är en värmeslinga som går under för inte hela rondellen var grön. Men ändå!  Lite fusk får man tåla…
Tyvärr hann jag ej fota men där var de, gula, lila och en och annan vit.

Kommentera

