Månadsbilden – Februari 2009

Ingen större skillnad från Januari, men jag misstänker att nästa vill visa skillnad.

4 responses to this post.

  1. Posted by Stjarnarve on mars 8, 2009 at 5:27 f m

    Fy 17 vad snö…
    …ni har! Här har ÄNTLIGEN snön smält bort, finns bara några små smulor kvar på skuggsidan i dikena annars är det barmark. Snödropparna har tittat upp och jag har t.o.m. sett vintergäck i blom (fast inte hos oss, här växer dom lite för skuggit).
    Har du tittat på siten om dom skägglösa irisarna man fick tips om hos STA? Inatt bestämde jag mig att tillsammans med Ann-Britt (admin hos STA och god vän) beställa nio stycken. Mitt val har jag nu lagt ut här på bloggen./Susie

    Svara

  2. Posted by Hederahelix on mars 8, 2009 at 5:41 f m

    Det är ju
    fint med snö…..men nu vill man ju ha lite vår eller hur? Så marsbilden skall väl förhoppningsvis bli lite grönare…!

    Svara

  3. Posted by wabisabi on mars 8, 2009 at 6:03 f m

    Phhhuuu
    Vad mycket snö, fantastiskt vackert!
    Ser helt ovårigt ut, om det är det man längtar efter, men det är fint. Ser fram emot nästa månads bild.
    Malin

    Svara

  4. Posted by andré on mars 9, 2009 at 8:44 f m

    Ajdå…
    …det såg ju inte så vårlikt ut…! Men å andra sidan ser det väldigt fint ut ändå.

    blogg.dalang.se

    Svara

Kommentera

