Mera fröer…… kunde ej låta bli!

Då har man handlat fröer igen hos Odla.nu

Specifikation

Art nr Beskrivning Antal
BF2569 Jätteprästkrage 'Crazy Daisy' 1
BF922 Kardinallobelia 'Queen Victoria' 1
BF923 Kungsljus 'Mix' 1
BF34 Lupin 'Russell Mixed' 1
BF1582 Röd solhatt 'Dreamcoat' 1
BF883 Solros 'Vanilla Ice' 1
BF1357 Stäppsalvia 'Blue Queen' 1
BF2681 Ängssalvia 'Rose Rhapsody' 1
BF990000 BONUS – Gratis fröpåse 1

Vill försöka få åter några perenner som jag lämnade bakom mig i Grillby, så varför ej passa på när det är rea på fröna 

6 responses to this post.

  1. Posted by Lottelis on mars 5, 2009 at 7:19 f m

    Jag vägrar!!
    Jag fick också ett nytt erbjudande från odla idag.. men jag tänker inte öppna det!! Nix!! Ikke!! Nope! Njet!!! Fast det var attsingen vad du hittade fina grejer där!!! *suck*..

    SVAR: Hahahaha..Ändrad av diana61 den 2009-03-05 klockan 6:35 PM

    Svara

  2. Posted by lamas on mars 5, 2009 at 7:21 f m

    Hihi…jag kastar
    alla mina mailerbjudande diretk i papperskorgen….så sent som idag faktiskt. Jag väntar på perennfröer från perennkedjan jag är med i…det får räcka.//Helén

    SVAR: Jag borde göra samma sak. Men klarar ej suget…Ändrad av diana61 den 2009-03-05 klockan 6:36 PM

    Svara

  3. Posted by andré on mars 5, 2009 at 8:02 f m

    Hehe…
    ….ja, varför inte?

    (Har du planerat färdigt för odlingsbädden än?)

    blogg.dalang.se

    SVAR: Ja jag tror jag har det hela klart i skallen och jag har snackat med min man om det så vi skall nog klara av detta utan större problem ,-)Ändrad av diana61 den 2009-03-05 klockan 6:37 PM

    Svara

  4. Posted by Mammanette on mars 5, 2009 at 8:35 f m

    Klart
    man ska fynda………..fast jag vet inte om jag vågar kika i min mailbox! Har så konstiga fingrar som inte gör som jag vill 🙂 /Anette

    SVAR: Ha ha ha! jag har samma problem med mina fingrar 😉Ändrad av diana61 den 2009-03-05 klockan 6:38 PM

    Svara

  5. Posted by Mammanette on mars 5, 2009 at 8:49 f m

    Vad
    tror du jag har gjort nu? Jo, beställt lite fröer förstås;-) /Anette

    SVAR: Fniss! du ser! Inte lätt att avstå.Ändrad av diana61 den 2009-03-05 klockan 6:39 PM

    Svara

  6. Posted by wabisabi on mars 5, 2009 at 12:27 e m

    God smak
    Hej jag är ny här och har inte tittat in hos dig innan.
    Du har uppenbarligen en god smak!

    Malin

    SVAR: Tack för de trevliga orden. Du är välkommen att titta in igen när du vill. 🙂Ändrad av diana61 den 2009-03-05 klockan 6:39 PM

    Svara

Kommentera

