Månadsbilden – Januari 2009

Jag hakar på utmaningen om Månadens Foto som jag såg på Andrés sida.

Här kommer Januaris månadsbild.

Detta är vad jag ser när jag öppnar ytterdörren från huset och tittar ut över trädgården.

3 responses to this post.

  1. Posted by Catfan on februari 8, 2009 at 6:52 f m

    Ska bli skoj
    att se vad som döljer sej under all snö………..
    Maria i Sennan

    Svara

  2. Posted by mammi on februari 8, 2009 at 6:52 f m

    vinterlandskap
    Vad jag saknar sådana utsikter.Det är ju bara så vackert. Tur att det finns foto så även vi här nere kan få se snö. Jag är avundsjuk faktiskt Ha det bra
    Mammi

    Svara

  3. Posted by andré on februari 9, 2009 at 6:53 f m

    Kul…
    ….att du hakar på- den vyn kan nog bjuda på fina årstidsförändringar!

    blogg.dalang.se

    Svara

Kommentera

