Mera fröer har kommit!

Fick mitt brev igår från Fröer.nu med lite mera fröer, Dessa:

Grön Akleja (inte alls grön) – 'Chocolate Soldier'
Brokfingerört – 'Melton Fire'
Draköga
Sammets Fingerört 'Monarch's Velvet'
Tomat Tagetes – 'Tomato Growing Secret'
Plommon Tomat 'Il San Marzano Lungo F1 hybrid'
Sedan så fick jag en extra påse tomatfrön som bonus + en jiffy bricka ???

4 responses to this post.

  1. Posted by Stjarnarve on januari 30, 2009 at 4:49 f m

    Spännande…
    …fröer du valt, ska bli kul att se hur dom artar sig! /Susie

    Svara

  2. Posted by valentin on januari 30, 2009 at 8:16 f m

    Var glad
    Jag väntar fortfarande på mina fröer från Kitchen Garden. De skulle skicka dem i onsdags så jag hoppades att de skulle komma till helgen. Så hoppas du glädjer dig – verkar vara spännande sorter!
    Helena

    Svara

  3. Posted by IreneL on januari 30, 2009 at 10:00 f m

    Vad kul med fröer…
    Jag har också frön från Potentilla "Melton Fire" och "Monarchs Velvet" Det ska bli spännande att se hur dom blir! Ha en skön fredag! / Irene

    Svara

  4. Posted by citronella on januari 31, 2009 at 7:00 e m

    Många fröer…
    blir det:) Finns ju såå mycket man vill ha:) Har inte börjat så ännu, men det börjar väl bli dags:)
    Hälsn Marie.

    Svara

Kommentera

