OJ vad mycket snö vi fått!!

I Lördags åkte vi med bilen till Oslo för den årliga koncerten med Marillion och vi sov över i Oslo och körde hem på Söndagen. När vi kom hem till lilla Järbo fick vi slag! Himmel vad det har snöat!! Vi skulle inte ha kommit in på tomten om inte en av våra grannar fixat infarten med sin snöslunga. Himla snällt av honom!
Detta fotade jag genom altanfönstret idag. Lite svårt kanske att se.


OJ vad snö men Oj vad härligt!!

5 responses to this post.

  1. Posted by maccoll on januari 26, 2009 at 9:49 f m

    Det
    var inte lite snö du har, här är det barbacke och jag har krattat löv som bara den i två dagar nu. Någon snö till oss i Halland hoppas jag inte att det kommer.
    En dag på hela året har jag haft snö, Mimmi tog fram skidorna, dagen efter helt borta med snön.

    Svara

  2. Posted by MmeKnorr on januari 26, 2009 at 9:56 f m

    Snö
    Vi har också fått en massa snö! Lite jobbigt var det att den kom just i helgen när jag jobbade, jag jobbar ju i hemtjänsten och åker så mycket bil ute på landet på alla småvägar … Men nu är den här och glad är jag för det för jag vill åka längdskidor ett par månader till!!! /Jenny

    Svara

  3. Posted by Stjarnarve on januari 26, 2009 at 10:01 f m

    Om ni har…
    …kallt så är det ju bra att ni har fått så mycket snö, men annars……….!?/Susie

    Svara

  4. Posted by lamas on januari 26, 2009 at 11:31 f m

    Oj, jisses, vad snö!
    Staketet är ju inte högt alls….längre. Men visst är det fint när det är vitt och ljust!//Helén

    Svara

  5. Posted by maloppa on januari 27, 2009 at 12:36 f m

    Åh snälla du…
    …kan du inte göra en snöängel åt mig? Lite svårt här nere med den millimetertjocka frosten som ligger några timmar på natten, i övrigt är det bara lera. Är såååå trött på lera just nu. Ser underbart ut förutom tanken på att skotta för hand då….

    Maloppa! Det är för mycket snö för att göra det. Ledsen…Ändrad av diana61 den 2009-01-30 klockan 10:35 AM

    Svara

Kommentera

