Äntligen har det hänt!

Äntligen har det hänt! Jag har just sökt och betalat för medlemskap i Sällskapet Trädgårdsamatörerna! Under flera år nu har jag funderat på det men ej fått tummen ur, men nu lossnade den och jag fick iväg en ansökan. Hoppas jag nu ej kommer att ångra detta.
Finns det flera här som är medlem där?
Jag lade till även lokala delen för Dalarna och Gärstike distriktet.

5 responses to this post.

  1. Posted by maccoll on januari 23, 2009 at 9:17 f m

    Vad
    kul, jag ska gå med i trädgårdsamatörerna här i Halland. Mycket träffar har dom och blombytardagar mm. Jättekul ska det bli.

    Svara

  2. Posted by Stjarnarve on januari 23, 2009 at 9:21 f m

    VÄLKOMMEN!
    Visst är man medlem, sen ett antal år. Har t.o.m. varit med i den lokala styrelsen här på Gotland och igår anmälde jag mig till en nystartad underavdelning, HIH-gruppen. Det är alltså för oss som är lite extra intresserade av Hosta (funkia), Iris & Hemerocallis (dagliljor). /Susie

    Svara

  3. Posted by Tesa on januari 23, 2009 at 9:44 f m

    Jag är medlem
    …hmm..tror ajg..jag kanske har glömt att betala i år..
    Det händer liksom inget lokalt här så det har aldrig blivit att jag varit med på några aktiviteter

    Svara

  4. Posted by Anonym on januari 26, 2009 at 1:55 f m

    STA;are såklart!
    Marianne: Vart har du skickat det meddelandet om sega sidan? Är det du som heter Marianne Bohlin eller?

    Vi är några i Liljekonvaljen som är dubbelmedlemmar, och jag har ju kontaktat dig om vår sega hemsida….I flera år har jag åkt på sommarmötens i STA det finns så mycket att se i privata trädgårdar landet över och så är det den superfina växtmarknaden som lockar. Dala/Gästrikekretsen har växmarknad i Vikmanshyttan varje år i Maj..vi kanske ses då om inte förr. MVH MarianneÄndrad av diana61 den 2009-01-26 klockan 2:34 PM

    Svara

  5. Posted by Anonym on februari 2, 2009 at 11:49 f m

    Sega sidan
    Hej igen så att du undrade om vem jag var och du har alldeles rätt.. Har ett namn till Bildtgård-Bohlin om det ska vara helt rätt… Kan du komma till Sandviken den 15/3 till Liljekonvaljens årsmöte, Smedsgården, så kanske vi kan titta på vår nya hemsida och hjälpa oss i datorgruppen med fina tips.

    Hejsan Bildtgård-Bohlin, Jag skall skriva ned datumet och sedan lokalisera vart Smedsgården ligger så får vi se om jag kan eller ej när datummet närmar sig. Man vet ju ej vad som kan hända tills dess. Men jag skall försöka komma. Vore trevligt att kunna deltaga med något man är intressead av och eventuellt få nya vänner när man just flyttat upp till Järbo från Grillby/EnköpingÄndrad av diana61 den 2009-02-03 klockan 10:21 AM

    Svara

Kommentera

