Snö-Häng!!

Kunde inte låta bli att fotografera snön som hänger från ena sidan av garaget. Min man kom in och sade att jag måste fota det om jag inte ville missa det igen, för jag har försökt tidigare men snön han falla innan jag kom till skott. Så nu har jag varit snabbare.

LÄCKERT!! eller hur?

2 responses to this post.

  1. Posted by wildemoe on januari 23, 2009 at 4:43 f m

    Verkligen!
    Kul att du fångat det så bra på bild.

    Svara

  2. Posted by Tesa on januari 23, 2009 at 6:07 f m

    Oj..
    ja det är väl inte såna mängder att det blir farligt men inte så långt härifrån var det en liten kille som dog efter ett snöras från ett lagårdstak för ett antal år sen..
    Men lite häftigt ser det ut helt klart

    Svara

Kommentera

