Sista sändningen från Willab

Jag har just mottagit siste sändningen från Willab med tillbehör till mitt nya växthus, så nu är jag redo för våren!! Fast det är lite svårt att tro att våren år innom räckhåll när man tittar ut och se tjockt lager av snö.

3 responses to this post.

  1. Posted by maccoll on januari 22, 2009 at 6:17 f m

    Oj
    vad snö det var hos dig. Här hos mig i Halland är det barbacke och inte en gnutta till snö.
    Kul med växthus, det står först på min lista i år.

    Svara

  2. Posted by Stjarnarve on januari 22, 2009 at 11:33 f m

    Oj vad snö…
    …ni har! Det där med växthus har jag aldrig tidigare velat ha, men med tanke på att jag aldrig tidigare gillat att så från så vet man ju inte. Förmodligen blir jag väl smittad av växtrhusbacillen också! /Susie

    Svara

  3. Posted by ninah on januari 22, 2009 at 12:25 e m

    Snöigt i Sandviken….
    Men det finns ju hopp om vår när växthusprylarna kommer. Hoppas att du får en tidig vår så du kommer igång med odlandet.
    Ha en skön helg
    NinaVästerplana

    Svara

Kommentera

