Första fröna har grott!

Helt otroligt!! Två av frösorterna har redan kommit upp!!! Måste bero på värmen de nu har.
De som kommit upp är

7 responses to this post.

  1. Posted by citronella on januari 18, 2009 at 8:01 e m

    Va kul!!
    att det börjat växa!:) Jag har inte börjat så ännu.
    Ja, förrutom ett par tvättnötter då:)
    Kolla på min blogg, om du inte sett den:)
    Marie.

    Svara

  2. Posted by isis on januari 19, 2009 at 2:12 f m

    Vilken
    känsla när det börjar gro. Längtar tills mina är satta och jag får gå o kika om de grott. /isis/

    Svara

  3. Posted by maccoll on januari 19, 2009 at 2:16 f m

    Vad
    roligt, går här hemma med och tittar och tittar,men ännu har inget kommit.

    Svara

  4. Posted by haspet on januari 19, 2009 at 2:24 f m

    Mina har inte ens kommit i jorden.
    Måste väl snart "få tummen ur.." och peta ner i alla fall dom fröer som jag tagit själv förra året. Alltid lika roligt att se dom första fröna gro. // Kram Peter

    Svara

  5. Posted by Stjarnarve on januari 19, 2009 at 7:27 f m

    Oja vad fort…
    …det har gått! Själv har jag inte fått ett enda frö i jorden ännu. Tänkte jag skulle åka och köpa såjord idag, men vi tar det på väg till goda vänner där vi ska äta middag ikväll. Sen måste jag fixa till fler sålådor! /Susie

    Svara

  6. Posted by texaskrage on januari 19, 2009 at 9:32 f m

    Sommarlejonöra
    som du sått funderade jag på men jag beställde inte den, nu ångrar jag mig nästan. Blir spännande se hur de blir hos dig.

    Svara

  7. Posted by Anonym on januari 20, 2009 at 4:12 e m

    Tidiga sådder
    Va´skoj att titta in på din blogg och speciellt med frösådderna av perenner då jag själv har börjat lite smått, eller rättare sagt har det finns alltid något frö som ska sås….
    MVH Marianne

    Svara

Kommentera

