Första fröna är sådda!!

Tjoho!

Nu har jag sått mina första fröer för i år. Måste ju prova det nya minidrivhuset på el och se hur det fungerar.

Dessa kom i jorden idag:

Som ni ser så är jag även stor älskare av riddarsporrar utöver liljor. Jag har flera riddarsporrar att så men jag väntar lite med dom.

4 responses to this post.

  1. Posted by isis on januari 15, 2009 at 1:23 e m

    Härligt
    det ser ut med sådderna. /isis/

    Svara

  2. Posted by Metalmaid on januari 15, 2009 at 1:23 e m

    Orubricerad kommentar
    Visst är det skoj att komma igång med frösådderna. Vad fräsigt ditt drivhus såg ut.

    Svara

  3. Posted by IreneL on januari 15, 2009 at 1:44 e m

    Visst är det härligt att
    vara igång och så igen. Jag har sått penséer och börjat med en del perenner som ska stå ute. Ha det bra! / Irene

    Svara

  4. Posted by karina on januari 16, 2009 at 1:21 f m

    Härligt att få börja med sådder
    och minidrivhuset ska jag titta lite närmre på. Ha det gott, Karina.

    Svara

Kommentera

