Minidrivhus med el

Idag hämtade jag ut mitt minidrivhus med el som jag köpt från Buxus. Jag har länge velat ha denna men det har ej blivit av, men du blev det av och det kliar i fingrarna att börja. Jag har besök i helgen av min kära vän som jag praktiserade hos hela sommaren (Plantmakeriet) så när hon och pojkväm + hun åkt hem så skall jag titta över m ina fröer och se vilka jag kan börja med redan nu i Januari.

2 responses to this post.

  1. Posted by citronella on januari 9, 2009 at 8:22 e m

    Tänk att det…
    snart är dags o börja så:) De där miniväxthuset du köpt verkar bra:) Nu längtar vi till våren:)
    Marie.

    Svara

  2. Posted by lars on januari 10, 2009 at 3:34 f m

    Du..
    ..lockar mej att börja så, ska ske i helgen.

    Svara

Kommentera

