En julafton till idag

Många av er vet att jag är gift med en Engelsman och de firar Julen idag, så det blir en ”Julafton” till för mig idag och det är Han som står i köket idag  Gårdagen var lite stressig men det gick bra och det blev en lyckad Julafton speciellt efter att en av grannarna kom ut och tackade för det fina julkortet jag givit dom med tack för deras vänlighet som gjort vår inflyttning så mycket lättare. De var så rörda över vad jag skrivit (och det var meningen sade jag) och önskade oss en trevlig Jul och hoppas att vi verkligen kommer att trivas här. 
2 responses to this post.

  1. Posted by queensize on december 25, 2008 at 7:24 f m

    Inte fel med två julaftnar bara
    man som du kan bara njuta och bli serverad idag, God Jul//

    Svara

  2. Posted by knatten on december 25, 2008 at 11:11 f m

    Att
    fira julafton två dagar på rad är lyx men trevligt kan jag tro. /Mia

    Svara

Kommentera

