Impecta katalogen för 2009 kom idag!

Har tömt brevlådan och detta låg i den och väntade på mig!

Tjohoo!! Nu skall jag sätta mig i soffan och gå igenom den. Är rädd att det blir flera beställningar

7 responses to this post.

  1. Posted by Anonym on december 10, 2008 at 12:19 e m

    Åhh, den vill jag inte ha!!!!
    Har sååå mycket fröer som ska sås……men det är nog svårt med alla frönyheter:)//helén

    Svara

  2. Posted by Mammanette on december 10, 2008 at 12:20 e m

    Jag fick den också!
    Åh, det blir svårt att begränsa sig. Jag hade lovat mig själv att inte beställa petunior och så var det så fina på framsidan, men jag ska försöka låta bli. (petunior är fina men det är ju så kladdigt att plocka bort de vissna!) /Anette

    Svara

  3. Oj oj oj!
    Jag ögnade igenom dina senaste inlägg och oj vad massa du köpt! Måste längta enormt efter våren nu !!!

    Ha en skön kväll med Impecta!

    Svara

  4. Posted by Rihane on december 10, 2008 at 12:30 e m

    Då lär
    jag bli osynlig här när den kommer.

    Den brukar ta många genomläsningar.

    /Rihane

    Svara

  5. Posted by mimi on december 10, 2008 at 1:48 e m

    Visst är det
    roligt att planera inför alla blommor man vill ha till våren! Jag fick också min katalog igår! Hälsn mimi

    Svara

  6. Posted by isis on december 10, 2008 at 1:55 e m

    Åååå
    va´kul med katalogen. Får tålamodigt vänta ett tag till på min eftersom jag beställde den för nån dag sen. Har ju aldrig beställt nåt förut ur den så jag får den ju inte automatiskt. Har bara beställt med en vännina. /sis/

    Svara

  7. Posted by lotza on december 10, 2008 at 2:40 e m

    Eller hur……
    jag kastade mig över den också…… men får nog lägga undan den för jag har ju fått en massa frö av bloggare – så jag nöjer mig med den – eller….. fniss =)

    Svara

Kommentera

