Sop-krigets resultat

He hehe, Då har bossen på sopföretagets åkeri ringt mig och vi hade ett 10 minuters långt samtal med mycket intressanta saker som sades. Jag informerade om hur illa jag blivit behandlad och jur klumpiga dom varit i flera saker och han sade att han talat med chafören som kladdade på tunnan och även visade bilden som jag tog och bifogade ochhan bad om ursäkt och höll med om så här efteråt att det kanske inte var så smart gjort. Efter dittan och dattan så bad jag om att få tunnan utbytt och det skulle han fixa. Så nu är allt på banan igen  Skam den som ger sig! säger jag bara!

TJOHOOO!

3 responses to this post.

  1. Posted by Mariaberg on november 21, 2008 at 11:22 f m

    Ibland
    ger det resulat om man bara orkar hålla igång! Jag bråkade med min bank efter otrevlig bemötande när jag var där och det resuterade i att jag fick 3 st biobiljetter! MB

    Svara

  2. Posted by citronella on november 21, 2008 at 11:28 f m

    Det var ju iallafall…
    onödigt att skriva på tunnan. Han hade kanske en "dålig" dag. Men men…Ordning o reda,,på freda..som det ju heter:)
    Trevlig helg:) Marie.

    Svara

  3. Posted by molleblogg on november 22, 2008 at 1:27 e m

    Bra gjort
    Om alla gjorde som du och inte accepterade allt skulle det blir bra mycket bättre här i Sverige! Bra gjort! /Ruben

    Svara

Kommentera

