Polykarbonat skivorna kom igår.

Då kom ett lass till tillhörande mitt växthus, nämligen alla rutorna i isoleringsplast, men nu saknas det ett kolli. Jag kontaktade Willab Gardens om saken och de kollade upp vad som fattades så nu skall jag invänta det under denna vecka annars så skall jag kontakta dom igen och de sänder ut nytt. Så snart har jag allt. Märkligt att det skall vara så svårt att skicka allt på en gång istället för i tre olika omgångar. Eller vad tycker ni? Tur att man ej betalar innan allt kommit.

3 responses to this post.

  1. Posted by lamas on november 5, 2008 at 7:27 f m

    Fy va tråkigt!!!
    Jag skulle blivit vansinnig o skällt tills de hämtat allt o betalat tebax mina pengar. Sånt där trams gör att jag skulle byta leverantör…….Hoppas att det ordnar sig för dig!//helén

    Svara

  2. Posted by ulrika on november 5, 2008 at 9:11 f m

    Är det bara jag…
    …som inbillar mig, men har inte alla som bloggat om sina willab-växthus haft trassel med leveranser och dylikt? Jag tycker mig känna igen detta om saknade delar, och någon hade fått trasiga delar, och någon annan fick vänta i år och dar…
    Spännande ska det bli i alla fall att följa ditt växthus och vad härligt i vår när du kan greja med plantorna därinne!

    Svara

  3. Posted by citronella on november 5, 2008 at 9:27 f m

    Roligt..!
    när sakerna äntligen kommer. Men konstigt att de inte kan skicka allt på en gång. Det borde ju vara mycket smidigare. Eller är det olika leverantörer..
    fast samma firma liksom?? Konstigt.
    Ska bli så kul att se växthuset när ni byggt upp det:)
    Hälsningar Marie.

    Svara

Kommentera

