November kaktusen blommar

Jag måste bara få visa min November kaktus som har börjat blomma. Den är ju så söt när den sätter igång.

8 responses to this post.

  1. Posted by Stjarnarve on november 1, 2008 at 2:08 e m

    Ja, den är riktigt…
    …sockersöt och så valde den ju rätt tid på året också! /Susie

    Svara

  2. Posted by isis on november 1, 2008 at 3:34 e m

    Ja,
    verkligen fin . Har varit hos min svärmor idag och hon hade en sååå fin novemberkaktus med fullt av blommor. Synd jag inte hade kameran med mig. /isis/

    Svara

  3. Posted by Manitou on november 1, 2008 at 3:44 e m

    Vilken
    söt färg på novemberkaktusen.
    Susanne

    Svara

  4. Posted by citronella on november 1, 2008 at 10:51 e m

    De är fina..
    de där kaktusarna:) Jag har nån konstig:/ förmåga att inte få dessa att blomma…fattar inte vad det beror på.
    Har väl inte så gröna fingrar som jag gärna vill tro, kanske:/ Kul att ditt växthus kommit!!
    Marie.

    Svara

  5. Posted by Icemama on november 2, 2008 at 12:04 f m

    Den var
    verkligen söt. Här har inte min ens knoppar i skickte.
    Ser så framemot blomingen så jag kollar blomman varje dag 🙂 Ha det bra
    Lotta

    Svara

  6. Posted by lotza on november 2, 2008 at 3:10 f m

    Jättefin färg
    på din kaktus =) Ja, de är vackra när de blommar men annars vete sjutton…. Min vita har börjat sätta knopp så det är väntan här… =)

    Svara

  7. Posted by annikanilsson on november 2, 2008 at 3:36 f m

    Härlig växt
    Jag förstår att du gillar den.Jag har en vit som jag visat i bloggen tidigare. Jag hoppas den håller tillbaka blommorna till jul för det gjorde den i fjol men jag brukar undra över hur den vet när den ska blomma för den blommade till påsken också. Jag har alltså ingen novemberkaktus utan en jul OCH påskkaktus? Konstigt är det. Fin blomma på din!

    Svara

  8. Posted by haspet on november 2, 2008 at 4:15 f m

    Vacker färg
    Och tänk en novemberkaktus som verkligen blommar i november. Annars brukar dom ju blomma lite när som helst eller som hos oss inte alls :(( Ha det gott. // Peter

    Svara

Kommentera

