Handlat igen

Nu har jag just beställt lite mera från Willab igen. Kunde ej låta bli  Detta blev det:

Underbevattningsbrickor med kapillärmattor i två olika storlekar. 2st 2-pack 62x110cm och 2st 2-pack 33x110cm. (Bild kommer från Willab).

4 par träbockar att ha brickorna på. (Bild kommer från Willab).

Till sist lite marktäckväv 15kvm. Troligtvis så kommer jag att använda det under växthuset. Jag vet att det ej är det bästa men det får duga för denna gång. (Bild kommer från Willab).

4 responses to this post.

  1. Posted by lamas on oktober 16, 2008 at 12:38 e m

    Det ser ut att vara
    bra grejer du beställt! //helén

    Svara

  2. Nu ser du…
    …fram emot nästa odlingsäsong då, så du får använda det ?!
    Ja, vem av odlingstokarna här ser inte fram emot nästa säsong…?! 😉

    Ha det så gott och hoppas duken passar som du tänkt dig!

    Svara

  3. Posted by annikanilsson on oktober 16, 2008 at 1:42 e m

    Bra grejor
    men så främmande här i norr. Odlingslust har jag ingen. Börjar tänka på vinter, jul och skidor. Jag tycker att den där marktäckväven ser alldeles utomordentlig ut.

    Svara

  4. Posted by Tyra on oktober 16, 2008 at 3:18 e m

    Sååå bra
    Jag har haft sådana där underbevattningsbrickor med duk och de är toppen bra. Använder dom hela säsongen. Spar mycket tid. Bra köp! / Tyra

    Svara

Kommentera

