Adjö Grillby och tack för oss!

Nu har vi lämnat ifrån oss nycklarna till de nya ägarna till vårt hus i Grillby och vi hoppas de kommer att trivas lika bra som vi gjort. Nu kan vi bara börja att planera framtiden i Järbo och hoppas att vi kommer att trivas minst lika bra här, och vi känner redan att vi är på god väg.

Jag har börjat planera och tittat ut det nya växthuset som skall köpas och vart det skall stå i trädgården, så nu är jag på gång. Jag ser verkligen fram emot nästa vår nu så att jag kan börja planera denna trädgård.

 

One response to this post.

  1. Posted by molleblogg on september 30, 2008 at 2:00 f m

    Det ska bli kul
    att följa arbetet med din trädgård i Järbo. Den blir ganska så lik den i Grillby, skulle jag tro, eller också blir den helt annorlunda. Tänker du ta fram skissblocket nu, eller har du allt redan klart i ditt huvud? Det kommer att bli en jättefin trädgård är jag övertygad om! /Ruben

    Svara

Kommentera

