Nu är vi på plats i Järbo

Då har man kommit på plats i det nya huset och kartongerna börjar sakta minska i alla rummen. Men vi har massor kvar att göra. Huset i Grillby skall städas nu i helgen….. Bläääää!  Internet kopplade min man in igår Tjohooo!! Men vi har problem med Parabolen. Får jag (vi ) inte igång Engelsk TV igen så blir jag tokig. Jag vill ju ej bli av med Gardener’s World och alla de övriga trädgårdsprogrammen och andra bra program. Men min man har ej givit upp ännu

Här kommer en bild av vår Lillstuga som vi har stora planer för.

6 responses to this post.

  1. Posted by isis on september 19, 2008 at 7:10 f m

    Ååå
    det ser så fint ut med lillstugan.Ha det så bra i nya huset. / isis /

    Svara

  2. Posted by Manitou on september 19, 2008 at 7:19 f m

    Fin
    liten stuga och härlig trädgård.
    Susanne

    Svara

  3. Posted by Tesa on september 19, 2008 at 8:47 f m

    Den stugan..
    är så söööt…där skulle jag kunna tänka mig att bo!! Hyr du ut? Fast det blir väl lite långt hem till lagårn, kanske..

    Svara

  4. Posted by monicathn on september 19, 2008 at 11:06 f m

    Spännande..
    spännande, vad roligt det måste vara trots städ och pill med tv parabol som inte gör som den ska.. Väntar med spänning på vad ni ska göra med den lilla gulliga stugan.. =).. ha det gott..Monica

    Svara

  5. Posted by Vittran on september 19, 2008 at 12:18 e m

    All..
    lycka med det nya huset. Det ser härligt ut.
    Trevlig helg!/Vittran

    Svara

  6. Posted by annikanilsson on september 19, 2008 at 1:34 e m

    Det ser mysigt ut
    med er lillstuga. Spännande med nytt ställe det tar ett tag innan det blir hemma men det ser ut att ha stor trädgårdspotential.

    Svara

Kommentera

