Huset är sålt!

I Torsdags kväll 19:15 satt vi och nya ägarna på mäklarens kontor och skrev kontrakt. Så nu är vårt hus sålt och vi kan nu ta tag i att packa ordentligt och göra oss klara för flytten den 12:e September.

Praktiken är även den nu slut och min sista dag var igår med fylld av känslor och tårar. Jag har verkligen trivts på plantskolan (Plantmakeriet) och det var tungt att lämna stället igår. Jag har lärt mig så mycket och Tess som äger det har varit så trevlig och villig att berätta allt hon kunde tänka på innom branchen. Så jag är så tacksam för att få ha varit en del av detta.

Nu vet ni varför jag har varit tyst här och det kommer att fortsätta så ett tag nu tills vi har kommit in i det nya huset och Internet är igång som jag skall beställa på Måndag.

Kram på er alla och jag ser fram emot att berätta om allt som kommer att hända i min nya trädgård uppe i Järbo.

3 responses to this post.

  1. Posted by annikanilsson on augusti 30, 2008 at 4:15 f m

    Oj stora steg
    på gång. Det blir lätt vemodigt när man tänker tillbaka men på samma gång är det en utveckling att göra nåt nytt!
    Ha det gott!

    Svara

  2. Posted by lamas on augusti 30, 2008 at 5:24 f m

    Ojj, lite blandade känslor….
    och mycket som händer på en gång. Lycka till med flytten nu!//helén

    Svara

  3. Posted by ljusnelotta on augusti 30, 2008 at 5:38 f m

    Lycka till
    verkligen Lycka till, brukar var mkt spännande att flytta o allt som händer runt det.
    Kram LjusneLotta

    Svara

Kommentera

