här är det full fart!

Om ni undrar vart jag tagit vägen så är svaret denna; Jag är mitt uppe i en flytt från Enköping till Sandviken. Så jag har lite fullt upp just nu med att sälja detta hus samt köpa det nya, städa, packa och alt som har med en flytt att göra. Vaför flyttar vi? Jo, för att min man börjar ett nytt jobb i Sandviken den första Oktober.

Så jag kommer nu att kruka planor som jag vill ha med mig till Sandviken vart efter de blommat färdigt så kommer jag att gräva upp dom jag vill ha och kruka dom. Jag har även extra plantor som jag kan ersätta de som jag gräver upp så inga hål kommer att finnas i rabatterna.

Denna blogg kommer att byta namn när jag flyttat och är uppe igen och jag kommer att hålla er informerade om vad som händer.

Kram på er alla!

5 responses to this post.

  1. Posted by lotza on juli 14, 2008 at 11:11 f m

    Oj –
    hos dig händer det grejor minsann! Ja, en flytt medför ett visst arbete så jag förstår att du har fullt upp – och ni som gjort i ordning er trädgård….. men det nya huset har säkert en trädgård? och nya utmaningar *ler*.
    Du får höra av dig på ett eller annat sätt här på bloggen så jag vet hur det går för dig. Ha det så gott och lycka till med flytten. 8`)

    Svara

  2. Posted by maggan on juli 14, 2008 at 11:41 f m

    flytt
    vad kul med nytt jobb för din man å ny trädgård ,lycka till/maggan

    Svara

  3. Posted by queensize on juli 14, 2008 at 12:09 e m

    Lycka till!
    och kul att höra ifrån dig igen om nya stället osv.//

    Svara

  4. Posted by haspet on juli 14, 2008 at 1:46 e m

    Nya mål, nya projekt.
    Oj vad det händer saker. Och du som lagt ner så mycket jobb på din trädgård. Men du får kanske en ny som du kan fixa till? Hoppas att allt går bra med flytt av både bohag och växter och lova att hålla oss uppdaterade. // Peter

    Svara

  5. Posted by malin68 on juli 17, 2008 at 6:22 e m

    Lycka till
    Hej
    Lycka till med flytten.
    Va härligt att jobba med blommor ,kul:)
    Ha det gott:)

    Svara

Kommentera

