Nya böcker till samlingen.

Min man har åter igen varit över till Engalnd för att hälsa på sin familj där och på henvägen så köpte han nya trädgårdsböcker till mig som presenter. Dessa tre böcker är nu det senaste tillskottet. Jag börjar med den första som min mans mamma köpt mig (Svärmor).

Och här är de två min man köpte.

Så nu har jag lite att läsa och studera igen, Härligt!

4 responses to this post.

  1. Posted by Caroline on juli 6, 2008 at 4:07 f m

    Åååå
    vilka fina böcker, jag förstår att du är glad över dem! Hur hade ni det i tisdags, blev det några inköp?

    Svara

  2. Posted by isis on juli 6, 2008 at 5:45 f m

    Mmmmm
    va kul med nya böcker.Va snällt…. / isis /

    Svara

  3. Posted by maggan on juli 6, 2008 at 2:48 e m

    böcker
    trädgårdsböcker får man ju aldrig nog av/maggan

    Svara

  4. Posted by Ronja on juli 20, 2008 at 12:11 e m

    Hm…
    Den där "förökningsboken" skulle jag gääärna vilja ha! 🙂
    Så snäll han är din make som tar med sig böcker hem!!

    Svara

Kommentera

