Praktik…..

Jag har nu varit på praktikplatsen i tre dagar och jag är helt slut!!! Man är ju ej van att stå hela dagarna då man haft stillasittande jobb i 26 år och sedan arbetslös i tre år. Men man vänjer sig nog snart. Jag kommer att rapportera i helgen om hur veckan varit.

2 responses to this post.

  1. Posted by Sofiasve on april 30, 2008 at 6:32 e m

    Så spännande….
    Hoppas att du trivs på din praktikplats, du får ju göra det vi alla önskar att vi fick hålla på med. Du måste berätta mer om din praktik, det verkar så spännande.

    Lycka till

    //Fia

    Svara

  2. Posted by annikanilsson on maj 1, 2008 at 3:45 f m

    Vad kul med praktik
    på en plantskola och vad mycket saker som är på gång i din trädgård nu. Kul att ni satt potatis, jag tror att vi sla göra ett land i år. Jag gillar dina blå pallkragar.

    Svara

Kommentera

