Planterat rosor

Åter igen en härslig dag med solsken och jag har planterat alla rosor jag fick av grannen för två dagar sedan, så nu ser jag fram med spänning på vilka färger det är. Jag har lyft mina två björnbär och vet ej ännu vart jag skall plantera dom, men jag finner nog en plats för dom.

 

Bondbönorna fortsätter att ta sig upp i växthuset och även tagetesfröna har börjat gro som jag sådde 300 av. Astrarna har kommit upp och liljorna sträcker på sig fint nu i krukorna.

 

 

One response to this post.

  1. Posted by karina on april 26, 2008 at 12:28 f m

    Den mängden har
    jag nog också sått av tagetes, men inget har börjat gro än. Har en rund plantering som ska fyllas så det går åt en hel del. Ha det gott, Karina.

    Svara

Kommentera

