Sådden kommer upp !!!

Fröna för Lampborstgräset och Kärleksgräset har idag kommit upp! Gissa om jag är glad! Bilder kommer senare för jag orkar inte göra det nu för sängen kallar. Bilderna kommer i morgon.  Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz………..

Här är bilden jag tog, men nu är de ännu större och kärleksgräset har kommit upp också. Nu väntar jag på att honungsbusken skall titta upp.

One response to this post.

  1. Posted by molleblogg on april 21, 2008 at 7:32 f m

    Förstår …
    … att du är glad när gräsen kommer så fint! Speciellt när man provar något nytt vet man ju aldrig. Själv provar jag Asperula (fin på bild iallafall) för första gången, och det ser inte bra ut. /Ruben

    Svara

Kommentera

